söndag 3 juni 2012

Gladjande besked!

Fick beskedet i fredes att jag fick godkant pa min sista tenta och ar darmed fardig med basaret. Till hosten borjar jag studera i Alnarp (om allt gar som det ska) till Hortonom, vilket ska bli kul!

Har varit i Hua Hin nu i ca en vecka, vadret ar fortfarande hur gott som helst och allt flyter pa. Har varit ivag ganska mycket pa marknader, sett upptradanden, atit god mat, solat, last bocker, badat i pool, tranat, malat, osv. Idag kanner jag mig helt slut och ska mest bara ta det lugnt (vi ska iofs till ett tempel ikvall i en vacker park, kanna atmosfaren och se pa solnedgangen).
Alskar den thailandska maten!
Ingen fest hittills, har bara kant for att ta det lugnt nu efter att det tekniska basaret har tagit ganska hart pa mig. Fest och aventyr kommer kanske senare om jag kanner for det da. Under min forra thailandresa sa blev det mycket resande, festande osv.

Har sett att det ar kallt som fasen hemma, trakigt att det ska vara det nu under studenter, baler, examens osv. Kanns ocksa trakigt att missa alla dessa kalas. Jenny var sa snygg i sin balklanning! Ella kommer fa en liten dop-presetnt nar jag kommer hem istallet :)

Jag ska forsoka lagga upp lite bilder senare.

Ha det fint!

Inga kommentarer: